Jaki rodzaj notatników firmowych wybrać?

Nowoczesny marketing polega przede wszystkim na pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów przez przyciągnięcie ich uwagi. W tym celu bardzo często wykorzystuje się specjalne gadżety takie jak notesy reklamowe. Oprócz standardowych modeli można postawić na takie notatniki firmowe, które wyróżniają się na tle pozostałych. W tym celu projektuje się warianty według własnych preferencji i oczekiwań. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby stworzyć ciekawy i atrakcyjny notes reklamowy.

Firmy wybierające gadżety dla swoich klientów stawiają zazwyczaj na takie produkty, które nie tylko ładnie się prezentują, ale są także praktyczne w codziennym zastosowaniu. Podstawą są w tym przypadku notesy firmowe z nadrukiem, które można między innymi dorzucać jako dodatek do zamówień. Notesy reklamowe z logo to doskonały sposób na to, aby Twoja marka dotarła do szerszego grona odbiorców. Są to także gadżety, które bardzo często wykorzystuje się np. podczas targów, czy konferencji. Ich zadaniem jest zachęcenie do odwiedzenia stanowiska firmy. Bardzo dużym plusem jest możliwość ich personalizacji, czy zaprojektowania od podstaw. Takie notesy reklamowe oferuje między innymi Open Gift - https://www.opengift.pl/notesy-reklamowe/.

Notatniki reklamowe z nadrukiem dostępne są w kilku rodzajach. Jednymi z najczęściej wybieranych są warianty klejone lub takie, których przeglądanie jest możliwe dzięki spirali. Zarówno jedne, jak i drugie charakteryzują się dużą wytrzymałością. Jednak w przypadku notesów na spirali bardzo dużą zaletą jest możliwość szybkiego wyrwania kartki. To sprawia, że znacznie częściej wybiera się właśnie te notesy reklamowe.

karteczki samoprzylepna

Zestaw kartek

Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu notesu z własnym nadrukiem?

Projekt notesu reklamowego nie powinien być przypadkowy i tworzony na szybko. Wówczas jest on mało profesjonalny, a finalnie otrzymany produkt nie zachwyci osób, w których ręce trafi. Notatniki reklamowe z nadrukiem firmowym powinny być właściwie zaprojektowane pod każdym względem. Warto pamiętać, że taki produkt to nie tylko sama okładka, której celem jest zwrócenie uwagi klienta. Istotną rolę odgrywa również sam środek. To rodzaj zastosowanego papieru, czy sam rozkład kartek może decydować o tym, że notesy reklamowe będą wykorzystywane.

Dostosuj notesy reklamowe z logo do swojej branży i odbiorców

Kluczową kwestią jest dostosowanie produktu do branży, w jakiej działa Twoje firma i oczekiwań odbiorców. Projektując je, warto zwrócić uwagę między innymi na kolorystykę, elementy ozdobne, czy inne dodatki w postaci długopisów lub kartek samoprzylepnych. Notatniki mają być nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim muszą zwracać na siebie uwagę a przy okazji na Twoją firmę. Nie mogą być jednak kiczowate i zbyt nachalne.

notes z długopisem

Notes z długopisem

Postaw na notesy reklamowe wysokiej jakości

Notesy z własnym nadrukiem to obecnie jeden z głównych elementów działań promocyjnych firm. To nie tylko gadżet, na którym można umieścić logo, czy hasło przewodnie firmy, który pojawi się jednorazowo w rękach klienta. Okładka zaprojektowana z pomysłem przyciągnie uwagę klienta, a odpowiednio dostosowane wnętrze będzie pomocne w rozpisywaniu codziennych zajęć. Dzięki temu taki notatnik będzie w nim wszędzie, a to doskonała szansa na to, aby marka trafiła do szerszego grona odbiorców.

Nie należy jednak zapominać o jakości. Obecnie wymagania w tym zakresie są naprawdę wysokie. Społeczeństwo lubi nie tylko ładne i praktyczne, ale także trwałe produkty. Warto więc unikać półśrodków. Lepiej zainwestować nieco wyższą kwotę w notatnik, który pomoże osiągnąć zamierzone cele.

Warto przeczytać